Hoe ruil of retourneer ik?
Om het ruilen of retourneren van je bestelling zo vlot mogelijk te laten verlopen, vragen wij je de volgende stappen te nemen.
- Elke retourzending dien je vooraf aan te melden.
- Vul DIT retourformulier in.
- Vermeld de reden van retourneren / ruilen.
- Bij elke zending zit een pakbon met de producten en de hoeveelheid, deze dient bij de retourzending te zitten.
- Alle retourzendingen, mits verkeerd door ons opgestuurd of defect, zijn op eigen kosten.
- Zodra we de retourzending hebben ontvangen beoordelen en verwerken wij deze. Let op: in drukke tijden kan het wat langer duren.
- Als alles in orde is, storten we het aankoopbedrag binnen enkele werkdagen.
- Wil je het product ruilen voor een ander product, vermeldt dat dan op het retourformulier of per mail via [email protected].
- Plak je op de doos, van het product, labels of ben je iets te creatief met tape? Dan kunnen we het product niet meer als nieuw verkopen, deze waardevermindering brengen we in rekening.
Retourrecht
- Je hebt wettelijk 14 dagen zichttermijn op onze producten.
- Mocht het product beschadigd zijn of is de verpakking meer beschadigd dan nodig om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product daarom met zorg en zorg ervoor dat deze bij retourneren goed verpakt is in de originele verpakking.
- De bestelling retourneren dient te geschieden binnen 14 dagen na aanmelding retour.
- Bij omruilen of retour dient men ons retourformulier te gebruiken.
- Retourneren dient te geschieden in dezelfde omdoos / verpakking.
Retouradres
Kamado Express
t.a.v Afdeling retouren
Anton Pieckplein 117a
5171 CV Kaatsheuvel
Nederland
Transportschade? Graag direct melden!
Bel met Kamado Express!
+31 (0)416-235010
Maak direct foto’s van de artikelen en de verpakking! En mail ze naar:
[email protected]